Nieuws van en over Strabo

Pagina 32 van 54.

Interview Hans van Tellingen in NVMagazine

08-01-2019 Bron: NVMagazine In het kader van #WaaromStenenWinkelsWinnen werd Hans van Tellingen, samen met Jan Meerman, Taco de Groot en Gijs Bessem, geïnterviewd in het NVMagazine: 'Winkellandschap op de schop niet louter kwestie van offline versus offline'. Lees hier het hele interview. […]

lees verder »

Boekpresentatie #WaaromStenenWinkelsWinnen online

04-01-2019 Hoera! De boekpresentatie #WaaromStenenWinkelsWinnen (27-11-2018, Westergastheater, Amsterdam) staat nu online. Bekijk het hier. Duurt maar een uur. https://www.youtube.com/watch?v=kdC_Er03_wI   […]

lees verder »

Het online aandeel berekend: 91 procent van de retailomzet is fysiek

13-12-2018 Bron Retailtrends. Door Hans van Tellingen, Milan Caspers, Jeroen Verwaaijen en Jeroen van der Weerd. Zou het dan toch waar zijn? Dat het gros van de retailbestedingen online gaat plaatsvinden? Uit eerdere publicaties van Thuiswinkel.org leek het wel deze kant op te […]

lees verder »

Hoe doen wij boodschappen in 2030?

13-12-2018 Bron: Metro ‘Van Tellingen heeft een gemengd gevoel bij deze koerswijziging van Ahold, vers en snel is goed, online is een doodlopende elektronische snelweg.’ Lees hier het interview. […]

lees verder »

Recensie WaaromStenenWinkelsWinnen op Vastgoedjournaal

30-11-2018 Bron: Vastgoedjournaal. Kijk, wat een waanzinnige, uitstekende en heerlijke recensie van #WaaromStenenWinkelsWinnen op Vastgoedjournaal.   […]

lees verder »

Retail heeft te weinig aandacht voor familie doorsnee

29-11-2018   Interview met Marketing Tribune / Shopper Marketing Update over #WaaromStenenWinkelsWinnen. Lees het interview hier. […]

lees verder »

Het gammele verdienmodel van Picnic

22-11-2018 Bron: Stadszaken.nl Het gammele verdienmodel van Picnic. Ook met @cormolenaar en @PieterZwart Lees hier meer. […]

lees verder »

Door slechte verdienmodellen gaan webshops stenen winkels niet uitbannen

22-11-2018 Bron: deondernemer.nl “Een online webshop is per definitie een slecht verdienmodel, gebruik de online mogelijkheden liever om je klanten naar de fysieke winkel te trekken”, zegt Hans van Tellingen. De retailexpert en directeur van onderzoeksbureau Strabo deed onderzoek naar de overlevingskans […]

lees verder »

Zo zet je Black Friday slim in voor je merk

22-11-2018 Bron: Frank.news Black Friday. Hans is vóór. Lees het in het interview dat ik gaf aan @franknewsNL: hier.  […]

lees verder »

'Fysieke winkels blijven, webshops niet'.

29-10-2018 #WaaromStenenWinkelsWinnen: 'Een bloedbad, zo omschrijft Hans van Tellingen de situatie waarin de webshopwereld zich begeeft. Ja dit geldt ook voor grote spelers als Zalando, Bol.com en Coolblue. Hoe sympathiek ook'.  Lees hier de mooie samenvatting van #WaaromStenenWinkelsWinnen op Frank.News . […]

lees verder »

[1 - 10] ... [281 - 290] [291 - 300] [301 - 310] 311 - 320 [321 - 330] [331 - 340] [341 - 350] ... [ 534 ] volgende >>>