Nieuws van en over Strabo

Pagina 1 van 23.

Het online aandeel berekend: 91 procent van de retailomzet is fysiek

13-12-2018 Bron Retailtrends. Door Hans van Tellingen, Milan Caspers, Jeroen Verwaaijen en Jeroen van der Weerd. Zou het dan toch waar zijn? Dat het gros van de retailbestedingen online gaat plaatsvinden? Uit eerdere publicaties van Thuiswinkel.org leek het wel deze kant op te […]

lees verder »

Hoe doen wij boodschappen in 2030?

13-12-2018 Bron: Metro ‘Van Tellingen heeft een gemengd gevoel bij deze koerswijziging van Ahold, vers en snel is goed, online is een doodlopende elektronische snelweg.’ Lees hier het interview. […]

lees verder »

Recensie WaaromStenenWinkelsWinnen op Vastgoedjournaal

30-11-2018 Bron: Vastgoedjournaal. Kijk, wat een waanzinnige, uitstekende en heerlijke recensie van #WaaromStenenWinkelsWinnen op Vastgoedjournaal.   […]

lees verder »

Retail heeft te weinig aandacht voor familie doorsnee

29-11-2018   Interview met Marketing Tribune / Shopper Marketing Update over #WaaromStenenWinkelsWinnen. Lees het interview hier. […]

lees verder »

Het gammele verdienmodel van Picnic

22-11-2018 Bron: Stadszaken.nl Het gammele verdienmodel van Picnic. Ook met @cormolenaar en @PieterZwart Lees hier meer. […]

lees verder »

Door slechte verdienmodellen gaan webshops stenen winkels niet uitbannen

22-11-2018 Bron: deondernemer.nl “Een online webshop is per definitie een slecht verdienmodel, gebruik de online mogelijkheden liever om je klanten naar de fysieke winkel te trekken”, zegt Hans van Tellingen. De retailexpert en directeur van onderzoeksbureau Strabo deed onderzoek naar de overlevingskans […]

lees verder »

Zo zet je Black Friday slim in voor je merk

22-11-2018 Bron: Frank.news Black Friday. Hans is vóór. Lees het in het interview dat ik gaf aan @franknewsNL: hier.  […]

lees verder »

'Fysieke winkels blijven, webshops niet'.

29-10-2018 #WaaromStenenWinkelsWinnen: 'Een bloedbad, zo omschrijft Hans van Tellingen de situatie waarin de webshopwereld zich begeeft. Ja dit geldt ook voor grote spelers als Zalando, Bol.com en Coolblue. Hoe sympathiek ook'.  Lees hier de mooie samenvatting van #WaaromStenenWinkelsWinnen op Frank.News . […]

lees verder »

Waarom warenhuizen winnaars worden en V&D terug moet komen

11-10-2018 Bron: RetailTrends Door Marcel Reinartz, Ernest Schaapman en Hans van Tellingen. Drie jaar geleden schreven wij een verhaal over winnaars in retail. Maar ook een relaas over de verliezers. Een optimistisch artikel. Maar ook een realistisch stuk. Enig darwinisme is de retail namelijk […]

lees verder »

E-commerce is het domste businessmodel ter wereld: de webwinkel als sterfhuisconstructie

21-09-2018 Door Hans van Tellingen, Tadek Solarz en Ernest Schaapman Zijn naam: Pieter Zwart. Zijn beroep: eindbaas bij Coolblue. Zijn missie: een absurd hoge klanttevredenheid. Chapeau. Wie kent Pieter niet? Briljant ondernemer. Een PR-machine. Begiftigd met een forse dosis humor. En bovendien […]

lees verder »

1 - 10 [11 - 20] [21 - 30] [31 - 40] ... [ 222 ] volgende >>>