Nieuws van en over Strabo
Pagina 34 van 50.
Het probleem van Blokker: Niet een 'teveel aan keus', maar juist een gebrek aan keus
30-06-2017 Bron: SCN Het artikel van Hans van Tellingen over het probleem van Blokker lees je hier. […]
Online aandeel supermarkten blijft steken op 1,3%
30-06-2017 Bron: Shopper Marketing update. De recente overname van de Amerikaanse keten Whole Foods door Amazon is geen bedreiging voor fysieke supermarkten. Integendeel. Die overname is juist steekhoudend bewijs dat online spelers fysieke winkels nodig hebben voor retailsucces. Dat zegt Hans van […]
Groei van online supermarktomzet valt stil
30-06-2017 Bron: Retailnews. Ook hier aandacht voor de stagnatie van de groei van online supermarktomzet. Lees meer […]
Picnic heeft online marktaandeel van bijna 9 procent
30-06-2017 Bron: Emerce Voor het eerst komt websuper Picnic duidelijk naar voren in het onderzoek dat kennisplatform Supermarkt & Ruimte elk half jaar laat uitvoeren onder 1500 consumenten. Het jonge bedrijf heeft een online marktaandeel van bijna 9 procent. Lees meer. […]
Interview Hans van Tellingen in De Telegraaf
30-06-2017 Hans van Tellingen over de stagnatie van de online supermarktomzet in De Telegraaf. Lees meer. […]
Geen droog brood te verdienen met bezorging boodschappen (RTL Nieuws)
30-06-2017 Bron: RTL Nieuws. De online verkoop van boodschappen stagneert, er is simpeweg te weinig interesse voor onder consumenten. Lees meer. […]
Presentatie online onderzoek Distrifood
13-06-2017 Online aandeel supermarkten stijgt niet verder en stabiliseert op 1,3%. Onderzoek van Supermarkt & Ruimte in samenwerking met Strabo en Super Vastgoed Lees hier de presentatie. […]
Hans van Tellingen over Blokker op www.emerce.nl
26-05-2017 Bron: www.emerce.nl Het artikel van Hans van Tellingen ook op emerce.nl, zie hier. […]
Hans van Tellingen over Blokker ook op Stadszaken.nl
23-05-2017 Bron: Stadszaken.nl Lees het artikel hier. […]
Interview Hans van Tellingen in Food Magazine
22-05-2017 Bron: Foodmagazine.nl Als supermarkt investeren in online? Weggegooid geld, zegt Hans van Tellingen van onderzoeksbureau Strabo. De online supermarkt is goed voor het servicegevoel van een bepaalde groep klanten, maar winstgevend zal het nooit worden. Onderzoeken die het tegenovergestelde beweren, deugen […]
[1 - 10] ... [301 - 310] [311 - 320] [321 - 330] 331 - 340 [341 - 350] [351 - 360] [361 - 370] ... [ 496 ] volgende >>>