Nieuws van en over Strabo

Pagina 35 van 50.

Parkeren en winkelomzet zijn nog steeds communicerende vaten (Vastgoedjournaal)

03-04-2017 Bron: Vastgoedjournaal.nl   ‘No parking no business’ Dat is een uitspraak uit de jaren vijftig. Door velen toegeschreven aan Bernardo Trujillo. Een Amerikaans/Colombiaanse retail- en marketingexpert. Het komt erop neer dat een winkelcentrum of –gebied uitstekende parkeervoorzieningen moet kennen. Er is namelijk […]

lees verder »

Waarom de retailagenda soms geen goed idee is

06-03-2017 De Retailagenda. Geïnitieerd in 2015. Qua idee verder uitgewerkt in 2016. En tot uitvoering gebracht in 2017. Aan de slag ermee! Prima. Er is namelijk heel wat aan de hand in winkelland.   Lees meer […]

lees verder »

Aandeel online omzet van supermarkten blijft beperkt

06-02-2017 Bron: Vastgoedmarkt, januari 2017 Door: Tjerk van Leusden, Jeroen van der Weerd en Hans van Tellingen. Lees het artikel hier. […]

lees verder »

Hans van Tellingen in Dagblad van het Noorden

02-02-2017 Geen rocket science, wél logisch. Dagblad van het Noorden interviewde velen, waaronder Strabo-directeur Hans van Tellingen, over de uitverkoop. Lees hier en hier […]

lees verder »

Column Hans van Tellingen op Stadszaken.nl

26-01-2017 Column Hans van Tellingen: De Retailagenda is (soms) een slecht idee. Lees hem hier   […]

lees verder »

Interview Hans van Tellingen in De Morgen (Belgiƫ)

10-01-2017 "Zalando blijkt een piramidespel": dit is de bubbel van onlineverkoop. Dit is vandaag het meest gelezen artikel in het Belgische kwaliteitsdagblad 'De Morgen'. #WatNouEindeVanWinkels breekt nu ook definitief door richting de zuiderburen Lees hier het interview op de website. En hier het krantenartikel. […]

lees verder »

Column Hans van Tellingen op stadszaken.nl

22-12-2016 Blijf investeren in winkelvastgoed – column Hans van Tellingen op stadszaken.nl. Lees hem hier […]

lees verder »

Strabo in de media over supermarktonderzoek

20-12-2016 Strabo-onderzoek (in samenwerking met Supermarkt & Ruimte en Super Vastgoed) wijst uit dat online-aandeel supermarkten zeer gering is en meer dan 98,7% van de omzet nog steeds in de fysieke supermarkt plaatsvindt. Geplaatst in/op de Telegraaf, Emerce, Twinkle en Vastgoedjournaal. Lees […]

lees verder »

Rapport online supermarktomzet

14-12-2016 Meer dan 98,7% van alle supermarktomzet vindt in de fysieke winkel plaats. Minder dan 1,3% is het online-aandeel. Lees hier het rapport […]

lees verder »

[1 - 10] ... [311 - 320] [321 - 330] [331 - 340] 341 - 350 [351 - 360] [361 - 370] [371 - 380] ... [ 493 ] volgende >>>