Nieuws van en over Strabo

Pagina 29 van 50.

Het gammele verdienmodel van Picnic

22-11-2018 Bron: Stadszaken.nl Het gammele verdienmodel van Picnic. Ook met @cormolenaar en @PieterZwart Lees hier meer. […]

lees verder »

Door slechte verdienmodellen gaan webshops stenen winkels niet uitbannen

22-11-2018 Bron: deondernemer.nl “Een online webshop is per definitie een slecht verdienmodel, gebruik de online mogelijkheden liever om je klanten naar de fysieke winkel te trekken”, zegt Hans van Tellingen. De retailexpert en directeur van onderzoeksbureau Strabo deed onderzoek naar de overlevingskans […]

lees verder »

Zo zet je Black Friday slim in voor je merk

22-11-2018 Bron: Frank.news Black Friday. Hans is vóór. Lees het in het interview dat ik gaf aan @franknewsNL: hier.  […]

lees verder »

'Fysieke winkels blijven, webshops niet'.

29-10-2018 #WaaromStenenWinkelsWinnen: 'Een bloedbad, zo omschrijft Hans van Tellingen de situatie waarin de webshopwereld zich begeeft. Ja dit geldt ook voor grote spelers als Zalando, Bol.com en Coolblue. Hoe sympathiek ook'.  Lees hier de mooie samenvatting van #WaaromStenenWinkelsWinnen op Frank.News . […]

lees verder »

Waarom warenhuizen winnaars worden en V&D terug moet komen

11-10-2018 Bron: RetailTrends Door Marcel Reinartz, Ernest Schaapman en Hans van Tellingen. Drie jaar geleden schreven wij een verhaal over winnaars in retail. Maar ook een relaas over de verliezers. Een optimistisch artikel. Maar ook een realistisch stuk. Enig darwinisme is de retail namelijk […]

lees verder »

E-commerce is het domste businessmodel ter wereld: de webwinkel als sterfhuisconstructie

21-09-2018 Door Hans van Tellingen, Tadek Solarz en Ernest Schaapman Zijn naam: Pieter Zwart. Zijn beroep: eindbaas bij Coolblue. Zijn missie: een absurd hoge klanttevredenheid. Chapeau. Wie kent Pieter niet? Briljant ondernemer. Een PR-machine. Begiftigd met een forse dosis humor. En bovendien […]

lees verder »

Maak uw winkelcentrum succesvol los leegstand op, verricht onderzoek en creëer een toekomstvisie

21-09-2018 Een goede eigenaar voert onderzoek uit. Goed onderzoek. Dat is van groot belang. Als u een winkelcentrum of winkelgebied beter wilt laten functioneren tenminste. In 2014 hebben wij dit al eens benadrukt in een veel gelezen artikel.1 Later is dit […]

lees verder »

Meer service en ondernemerschap: zo wordt je winkel een winnaar

10-09-2018 Bron: Retailtrends Door Jorine de Soet, Ernest Schaapman, Chantal Riedeman, Fiorienne Westenberg en Hans van Tellingen. Hoe maak je van je winkel of winkelcentrum een succes? Wat moet je doen om klanten te trekken? Deze te behouden? En deze te verleiden tot […]

lees verder »

Focus op kwaliteitstoerist

03-09-2018 Bron: Het Parool Met minder coffeeshops en Nutellawinkels wordt de stad aantrekkelijker voor bewoners en de betere toerist, stellen Jaap Broer (Desicio) en Hans van Tellingen. Lees hier het hele artikel en hier op de website van het Parool..  Ook zaterdag jl. werd […]

lees verder »

Pretpark Amsterdam: toeristen spreiden werkt niet, focus dus alleen op kwaliteitstoeristen

28-08-2018 Door: Jaap Broer (Desicio) en Hans van Tellingen ‘Pretpark Amsterdam: richt je op de goede (kwaliteits)toeristen. Met geld. En smaak. Sluit de coffeeshops. Verminder ook de seks op de Wallen. En verbied Airbnb voor (sociale) huurwoningen’. ‬ Lees hier het hele artikel. […]

lees verder »

[1 - 10] ... [251 - 260] [261 - 270] [271 - 280] 281 - 290 [291 - 300] [301 - 310] [311 - 320] ... [ 498 ] volgende >>>