Nieuws van en over Strabo

Pagina 6 van 54.

Tien tips om van een winkelgebied een winnaar te maken

14-11-2023 Bron: PropertyNL En als je doorscrollt krijg je zelfs 30 tips en krijg je het gehele hoofdstuk 32 van 'RetailisMensenwerk' te lezen. Hoofdstuk samen geschreven met Jorine de Soet. Lees hier het hele artikel. […]

lees verder »

‘Retail is Mensenwerk’. SCN Today was erbij en schreef een prachtrecensie.

07-11-2023 Bron: SCN Today ‘Retail is Mensenwerk’. SCN Today was erbij en schreef een prachtrecensie. Lees hem hier. […]

lees verder »

Winkelen is gezond

02-11-2023 Bron: SCN Today 'Winkelen is gezond'. Blog van Jeroen Verwaaijen en Hans van Tellingen over de positieve effecten van écht winkelen voor lichaam en geest. Dit blog is tevens hoofdstuk 30 van 'Retail is Mensenwerk', dat 3 november a.s. verschijnt. Het […]

lees verder »

Wees geen retailhork en bied service, ook ná de aankoop

16-10-2023 Bron: De Ondernemer Vers blog en voorpublicatie hoofdstuk 28 van ‘Retail is Mensenwerk’. “Alles staat of valt bij goede service. Niet alleen in de winkel zelf, maar ook nadat de aankoop heeft plaatsgevonden. Er gaan soms dingen mis. Dat kan. Maar […]

lees verder »

‘Praat Nederlands met me’: in winkel, café en restaurant

05-10-2023 Bron: MarketingTribune MarketingTribune vroeg Hans van Tellingen of ze hoofdstuk 13 ('Praat Nederlands met me in winkel, café en restaurant') van het nieuwe boek 'Retail is Mensenwerk' al mochten plaatsen. Ja, hoor, dat mag. Het nieuwe boek komt uit op 3 november […]

lees verder »

Koester klant die naar de winkel komt

02-10-2023 Bron: PropertyNL "De zinsnede ‘bestel maar op het internet’ zal de retailer veel klanten kosten. Op dat moment zélf, omdat de klant het product waarschijnlijk ergens anders gaat kopen. Maar ook in de toekomst, want die klant voelt zich afgescheept en […]

lees verder »

Experience en beleving in de winkel: top of flop?

25-09-2023 Bron: RetailTrends Vers blog: ‘Uiteindelijk vormen service en ondernemerschap de ultieme beleving. Verwen je klant. Luister naar je klant. Geloof in de producten die je verkoopt. En vertel de klant er alles over. Moeilijker dan dat is het niet. Met ⁦‪Eef […]

lees verder »

Opinie: ‘Nederlands spreken in winkels en horeca, is net zo basaal als oogcontact maken’

25-09-2023 Bron: Het Parool Column Hans van Tellingen in het Parool: 'Praat dus Nederlands. Of doe in ieder geval je best. De klant gaat dan meer besteden. Je winkel- of horecazaak zal er wel bij varen. Ook in Amsterdam zijn de meeste […]

lees verder »

Elektronica-keten BCC dreigt om te vallen: ‘Niet onderscheidend genoeg’

18-09-2023 Bron: Trouw Winkelcentrumonderzoeker Hans van Tellingen zegt wel een oplossing te weten: “Als Coolblue lef heeft, nemen ze BCC over. Saneren ze de boel en houden er 56 prima stenen locaties aan over. Alleen de transformatie naar óók fysieke vestigingspunten zal […]

lees verder »

Red de mkb’ers en retailers van faillissement

12-09-2023 Bron: OpinieZ Dus daarom hier mijn plan om veel faillissementen te voorkomen: Uitstel van betaling coronaschulden. Het is niet de schuld van de mkb’ers/retailers/horeca-uitbaters/evenementbedrijven dat hun sectoren dicht moesten, maar de overheid verordonneerde dat wel. De steunmaatregelen (NOW, TVL) waren een druppel […]

lees verder »

[1 - 10] ... [21 - 30] [31 - 40] [41 - 50] 51 - 60 [61 - 70] [71 - 80] [81 - 90] ... [ 534 ] volgende >>>