Nieuws van en over Strabo
Pagina 5 van 53.
Stenen winkels hebben betere kaarten dan e-commerce
19-01-2024 Bron: PropertyNL E-commerce is 'over the hill', het onlineaandeel in de retailomzet loopt scherp terug. Lees hier het verse blog van Hans van Tellingen op Propertynl B.V. […]
'Wat nou leegstand? Nog steeds een recordhoogte van het aantal in gebruik genomen retailmeters'
19-01-2024 Bron: Vastgoedjournaal Het allernieuwste blog van Hans van Tellingen: 'Uit de cijfers blijkt dat de voorraad nu weer licht is gestegen, tegen de trend in van de laatste jaren, van 42,6 miljoen m2 in 2023 naar bijna 42,7 miljoen m2 in […]
Radio VJ: 'Bezwaar maken wordt onder nieuwe Omgevingswet niet minder'
05-01-2024 Bron: Vastgoedjournaal Interview met Radio Vastgoedjournaal.nl / Ariana Manduzai. "Met de nieuwe Omgevingswet minder bezwaarmakers? Homeira Patang, advocaat bij NewGroundLaw, zet er in de radio-uitzending van VJ grote vraagtekens bij. Ondertussen vindt Hans van Tellingen (auteur/spreker, Strabo bv), directeur van Strabo, […]
Apeldoorn autoluw? Niet doen en voer gratis parkeren in!
13-12-2023 Bron: De Stentor ‘Als het beleid tot doel heeft om de retailondernemers (en dus de gehele binnenstad) de nek om te draaien, dan is dit een effectief beleid. Maar dat kan toch niet de bedoeling zijn? En natuurlijk, het gaat om […]
Tien tips om van een winkelgebied een winnaar te maken
14-11-2023 Bron: PropertyNL En als je doorscrollt krijg je zelfs 30 tips en krijg je het gehele hoofdstuk 32 van 'RetailisMensenwerk' te lezen. Hoofdstuk samen geschreven met Jorine de Soet. Lees hier het hele artikel. […]
‘Retail is Mensenwerk’. SCN Today was erbij en schreef een prachtrecensie.
07-11-2023 Bron: SCN Today ‘Retail is Mensenwerk’. SCN Today was erbij en schreef een prachtrecensie. Lees hem hier. […]
Winkelen is gezond
02-11-2023 Bron: SCN Today 'Winkelen is gezond'. Blog van Jeroen Verwaaijen en Hans van Tellingen over de positieve effecten van écht winkelen voor lichaam en geest. Dit blog is tevens hoofdstuk 30 van 'Retail is Mensenwerk', dat 3 november a.s. verschijnt. Het […]
Wees geen retailhork en bied service, ook ná de aankoop
16-10-2023 Bron: De Ondernemer Vers blog en voorpublicatie hoofdstuk 28 van ‘Retail is Mensenwerk’. “Alles staat of valt bij goede service. Niet alleen in de winkel zelf, maar ook nadat de aankoop heeft plaatsgevonden. Er gaan soms dingen mis. Dat kan. Maar […]
‘Praat Nederlands met me’: in winkel, café en restaurant
05-10-2023 Bron: MarketingTribune MarketingTribune vroeg Hans van Tellingen of ze hoofdstuk 13 ('Praat Nederlands met me in winkel, café en restaurant') van het nieuwe boek 'Retail is Mensenwerk' al mochten plaatsen. Ja, hoor, dat mag. Het nieuwe boek komt uit op 3 november […]
Koester klant die naar de winkel komt
02-10-2023 Bron: PropertyNL "De zinsnede ‘bestel maar op het internet’ zal de retailer veel klanten kosten. Op dat moment zélf, omdat de klant het product waarschijnlijk ergens anders gaat kopen. Maar ook in de toekomst, want die klant voelt zich afgescheept en […]
[1 - 10] ... [11 - 20] [21 - 30] [31 - 40] 41 - 50 [51 - 60] [61 - 70] [71 - 80] ... [ 528 ] volgende >>>