Nieuws van en over Strabo

Pagina 47 van 52.

Maak uw winkelcentrum toekomstbestendig door onderzoek en een marketingvisie!

14-04-2014 De toekomst voor fysieke winkelcentra is een zonnige. In ieder geval voor een aantal. Hieraan heb ik nooit getwijfeld. Ook niet een jaar of twee geleden toen menigeen in ‘zak en as’ zat. In mijn vorige artikel heb ik hier al melding van gemaakt. […]

lees verder »

Ben jij ook zo bang?

04-12-2013 Over de zonnige toekomst van de fysieke retail “Ben jij ook zo bang….dat alles automatisch wordt, dat je geen eten krijgt…..maar pillen op je bord, dat men als het nodig is….. alles van je weet, en dat je niet meer hoeft […]

lees verder »

De zonnige toekomst van het fysieke winkelen (in Amstelveen en Leidschendam)

02-10-2013 Hoofdredacteur Rogier Hentenaar van Vastgoedjournaal ziet het niet zitten met de plannen van Unibail-Rodamco. Uitbreiding in Stadshart Amstelveen? Uitbreiding in Leidsenhage in Leidschendam? “Dat wordt niets!”, zegt hij. Rogier schetst een beeld van jeugd die alleen nog maar aan internetaankopen […]

lees verder »

Interview De Telegraaf 19-06-13

14-08-2013 lees hier het interview uit De Telegraaf met Hans van Tellingen: "Internationale ketens laten Nederland links liggen".   […]

lees verder »

La France: Douze Points

04-07-2013 Elk jaar gaat SSM Retail Platform op studiereis. Vier dagen lang netwerken. Vier dagen lang lekker eten. En vier dagen lang mooie wijnen drinken. Maar ook: nieuwe, net opgeleverde winkelcentra bezoeken. Of juist eeuwenoude winkelstraten. En bouwplaatsen waar een nieuw […]

lees verder »

De veranderende rol van marktonderzoek in een dynamisch winkellandschap

19-04-2013 Door Hans van Tellingen Het gaat Strabo voor de wind. In 2013 draaien wij ons beste jaar ooit. ‘Huh?’, hoor ik dan sommigen zeggen. ‘Kan me niet voorstellen dat Strabo de crisis niet voelt, onderzoek is toch een sluitpost?’ ‘Logisch’, hoor […]

lees verder »

Nederlandse winkelcentra en social media

14-03-2013 door Roel van Houwelingen In winkelcentrumland draait het om jezelf als winkel-bestemming op de kaart zetten. Een actieve promotie op alle fronten is daarbij essentieel en menig winkelcentrum maakt gebruik van alle mogelijkheden die er tegenwoordig zijn. Een van deze marketing […]

lees verder »

Polski Sklep, een sector in opkomst

13-02-2013 door Milan Caspers Minisupers met een assortiment gericht op een bepaalde bevolkingsgroep zijn in Nederland niet onbekend. Zij springen in het gat dat ontstond door het verdwijnen van de kleine buurtsuper. Actueel is de opkomst van de Poolse minisupers, die niet […]

lees verder »

Strabo-voorjaarsopdrachten 2012

01-10-2012 Het is zelden zo druk geweest als in het eerste halfjaar van 2012. 2012 lijkt een topjaar te gaan worden. #watnoucrisis. De meeste opdrachten zijn ook afgerond in het voorjaar, maar een aantal loopt door tot in het najaar. Passantenonderzoeken winkelcentra […]

lees verder »

Strabo en FootFall installeren voor Unibail-Rodamco en Locatus

01-05-2012 Op dit moment worden de telsystemen voor Unibail-Rodamco in Leidsenhage (Leidschendam), Vier Meren (Hoofddorp) en Locatus (te beginnen in Arnhem) uitgerold. Op dit moment ‘hangen' wij in tien centra en gebieden (soms met tientallen telpunten per centrum). Voor Locatus (die […]

lees verder »

[1 - 10] ... [431 - 440] [441 - 450] [451 - 460] 461 - 470 [471 - 480] [481 - 490] [491 - 500] volgende >>>