Nieuws van en over Strabo
Pagina 42 van 58.
RTLZ over onderzoek Supermarkt & Ruimte, Super Vastgoed en Strabo
03-07-2017 Bron: RTLZ Een humoristisch item over de stagnerende online omzet van supermarkten op @RTLZ. Bekijk het hier op Facebook, of hier op YouTube. […]
Interview met Hans van Tellingen over het succes van de Markthal in het AD
30-06-2017 Bron: AD Ondanks alle kritiek draait de Markthal in Rotterdam als een tierelier. Die conclusie trekt directeur Hans van Tellingen van onderzoeksbureau Strabo. De beroemde koopkathedraal scoort 8 miljoen bezoekers per jaar en heeft een jaaromzet van zo’n 63 miljoen euro, […]
Het overdonderende succes van de Markthal: de feiten
30-06-2017 Bron: RetailTrends. Er is veel te doen om de Markthal, het iconische gebouw in de binnenstad van Rotterdam. Opgeleverd in het najaar van 2014, geopend door onze koningin en overladen met (nationale én internationale) prijzen en awards. Je zou dan ook […]
Artikel Hans van Tellingen over de Markthal in SCN
30-06-2017 Bron: SCN Het artikel van Hans van Tellingen over het succes van de Markthal in de SCN lees je hier. […]
Het probleem van Blokker: Niet een 'teveel aan keus', maar juist een gebrek aan keus
30-06-2017 Bron: SCN Het artikel van Hans van Tellingen over het probleem van Blokker lees je hier. […]
Online aandeel supermarkten blijft steken op 1,3%
30-06-2017 Bron: Shopper Marketing update. De recente overname van de Amerikaanse keten Whole Foods door Amazon is geen bedreiging voor fysieke supermarkten. Integendeel. Die overname is juist steekhoudend bewijs dat online spelers fysieke winkels nodig hebben voor retailsucces. Dat zegt Hans van […]
Groei van online supermarktomzet valt stil
30-06-2017 Bron: Retailnews. Ook hier aandacht voor de stagnatie van de groei van online supermarktomzet. Lees meer […]
Picnic heeft online marktaandeel van bijna 9 procent
30-06-2017 Bron: Emerce Voor het eerst komt websuper Picnic duidelijk naar voren in het onderzoek dat kennisplatform Supermarkt & Ruimte elk half jaar laat uitvoeren onder 1500 consumenten. Het jonge bedrijf heeft een online marktaandeel van bijna 9 procent. Lees meer. […]
Interview Hans van Tellingen in De Telegraaf
30-06-2017 Hans van Tellingen over de stagnatie van de online supermarktomzet in De Telegraaf. Lees meer. […]
Geen droog brood te verdienen met bezorging boodschappen (RTL Nieuws)
30-06-2017 Bron: RTL Nieuws. De online verkoop van boodschappen stagneert, er is simpeweg te weinig interesse voor onder consumenten. Lees meer. […]
[1 - 10] ... [381 - 390] [391 - 400] [401 - 410] 411 - 420 [421 - 430] [431 - 440] [441 - 450] ... [ 580 ] volgende >>>