Nieuws van en over Strabo

Pagina 19 van 51.

Interview Hans van Tellingen op BNR

20-04-2020 Bron: BNR Interview Jörgen Raymann met o.a. Hans van Tellingen in het kader van 'Ask me Anything' op BNR over het duivelse dilemma van anderhalve metereconomie (en waarom dat voor retail en horeca niet werkt). Hans komt binnen op 35 minuten en […]

lees verder »

Tweede Kamer wil tijdelijk verbod op uitverkoop

15-04-2020 Bron: De Ondernemer ‘Kijk ook naar de langere termijn' ,,Van groot belang is de continuïteit van de retail op de korte, middellange én langere termijn. Als onethische bedrijven als Amazon kunnen stunten met de prijzen, zal dit ten koste gaan van de […]

lees verder »

Interview Hans van Tellingen op New Business Radio

15-04-2020 Bron: New Business Radio Waarom er géén uitverkoop voor webwinkels dient te zijn (maar wél voor zelfstandige stenen retailers) én waarom de winkelstraat weer open moet, de anderhalve metereconomie niet gaat werken en we toch mét mondkapjes op het virus onder controle […]

lees verder »

Waarom webwinkels het sinds corona nóg moeilijker hebben dan stenen winkels

13-04-2020 Bron: Retailtrends De meeste van de Europese webwinkels denkt dit jaar minder te verkopen door de coronacrisis. Ook verwachten zij personeel te moeten ontslaan. Lees hier het artikel. […]

lees verder »

Klanten blijven weg, de rekeningen niet

08-04-2020 Bron: Elsevier Weekblad De coronacrisis raakt winkeliers midscheeps. Klanten blijven weg, de rekeningen niet. Over grote problemen in de winkelstraat. Lees hier het hele artikel. […]

lees verder »

HEMA heeft goud in handen, iets minder drama graag

06-04-2020 Bronnen: Retailtrends, De Ondernemer, Emerce HEMA heeft juist goud in handen, iets minder drama graag’. Steun de retailers, maar ook de vastgoedeigenaren. HEMA is de ideale winkel voor de Middenlander. Geen genderneutraal geneuzel. En ook de terugkeer van Pasen, Kerst en […]

lees verder »

Corona en het ietwat ongepaste enthousiasme van Thuiswinkel.org

30-03-2020 Bron: Zakenblad.nl en De Ondernemer. ‘Online boodschappen doen breekt definitief door dankzij coronacrisis’. In dit artikel op NU.nl (https://www.nu.nl/economie/6040250/online-boodschappen-doen-breekt-definitief-door-dankzij-coronacrisis.html) steekt Wijnand Jongen, directeur van belangenbehartiger Thuiswinkel.org, zijn enthousiasme niet onder stoelen of banken. ‘De uitbraak van het coronavirus en de bijbehorende […]

lees verder »

Het recessiespook kan zomaar worden weggevaagd

28-03-2020 Bron: De Ondernemer 'Ik ben ervan overtuigd dat na de coronacrisis het recessiespook, dat zogenaamd al tijden aan de deur klopt, zomaar kan worden weggevaagd. Omdat mensen dolblij zijn. Omdat mensen dan en masse gaan consumeren.' Hans van Tellingen, onder meer auteur van […]

lees verder »

Retail ‘will bounce back’ en zal opveren na de Coronacrisis

20-03-2020 Hans van Tellingen: "Echter denk ik dat er na de 'lockdown' sprake zal zijn van een bounce effect. Een opveereffect. Ook voor de retail en horeca. Juist voor de retail en horeca. Mensen zijn na de crisis blij. En gaan helemaal […]

lees verder »

[1 - 10] ... [151 - 160] [161 - 170] [171 - 180] 181 - 190 [191 - 200] [201 - 210] [211 - 220] ... [ 505 ] volgende >>>