Parkeeronderzoek

Parkeren is misschien wel de belangrijkste reden om een winkelcentrum wel of niet te bezoeken. Kernvragen voor de eigenaren zijn dan ook: beschik ik wel over voldoende parkeerruimte? Kost een eventueel gebrek aan parkeerruimte mij klanten? Wat zijn de piekbelastingen? En: wat is het daadwerkelijke parkeergedrag van de consumenten? Hoe lang wordt een parkeerplaats gebruikt? Essentiële inputgegevens voor de zogenaamde ‘turn over’. Een capaciteitstelling en een parkeertelling, gecombineerd met een onderzoek naar het parkeergedrag, vormen vaak onderdelen van een Strabo-studie.

Parkeeronderzoek is ook geschikt voor niet-winkelgerelateerde onderwerpen. Bijvoorbeeld als het gaat om parkeren in woonwijken, op bedrijventerreinen en bij ziekenhuizen.

Direct naar:

Gesprek met adviseur Bestel brochure Stel een vraag
onderzoek & advies veldwerk databases

Onze Onderzoek- & adviesdiensten:

Strabo
English
Werkterrein > Winkelen > Onderzoek & Advies > Parkeeronderzoek