Nieuws van en over Strabo

Pagina 4 van 20.

Picnic heeft online marktaandeel van bijna 9 procent

30-06-2017 Bron: Emerce Voor het eerst komt websuper Picnic duidelijk naar voren in het onderzoek dat kennisplatform Supermarkt & Ruimte elk half jaar laat uitvoeren onder 1500 consumenten. Het jonge bedrijf heeft een online marktaandeel van bijna 9 procent. Lees meer. […]

lees verder »

Interview Hans van Tellingen in De Telegraaf

30-06-2017 Hans van Tellingen over de stagnatie van de online supermarktomzet in De Telegraaf. Lees meer. […]

lees verder »

Geen droog brood te verdienen met bezorging boodschappen (RTL Nieuws)

30-06-2017 Bron: RTL Nieuws. De online verkoop van boodschappen stagneert, er is simpeweg te weinig interesse voor onder consumenten. Lees meer. […]

lees verder »

Presentatie online onderzoek Distrifood

13-06-2017 Online aandeel supermarkten stijgt niet verder en stabiliseert op 1,3%. Onderzoek van Supermarkt & Ruimte in samenwerking met Strabo en Super Vastgoed Lees hier de presentatie. […]

lees verder »

Hans van Tellingen over Blokker op www.emerce.nl

26-05-2017 Bron: www.emerce.nl Het artikel van Hans van Tellingen ook op emerce.nl, zie hier. […]

lees verder »

Hans van Tellingen over Blokker ook op Stadszaken.nl

23-05-2017 Bron: Stadszaken.nl Lees het artikel hier. […]

lees verder »

Interview Hans van Tellingen in Food Magazine

22-05-2017 Bron: Foodmagazine.nl   Als supermarkt investeren in online? Weggegooid geld, zegt Hans van Tellingen van onderzoeksbureau Strabo. De online supermarkt is goed voor het servicegevoel van een bepaalde groep klanten, maar winstgevend zal het nooit worden. Onderzoeken die het tegenovergestelde beweren, deugen […]

lees verder »

Hans van Tellingen op retailwatching over Blokker

22-05-2017 Bron: Retailwatching.com Blokker. Het Blokker-concern. De Blokker-crisis. Het is als met het Nederlands Elftal. Geheel Nederland, in de vorm van zeventien miljoen winkelbondscoaches, buitelt over elkaar heen. Met vaak zeer uiteenlopende visies. Het bedrijf van (wijlen) Jaap en Ab (gelukkig nog […]

lees verder »

#WatNouEindeVanWinkels (tweede reeks): Vrouwen willen winkelen

13-04-2017 Bron: Shopping Centre News Door: Annemiek Kleinheerenbrink, Annemiek Verstappen, Brigit Gerritse, Inge Niks, Jorine de Soet en Hans van Tellingen.  Alle feiten over de essentiële invloed van vrouwen op de retailaankopen.  Lees hier het artikel op Shopping Centre News. En hier op Retailwatching. […]

lees verder »

No parking no business (column HvT op Stadszaken)

03-04-2017 Bron: stadszaken.nl ‘No parking, no business’. Dat is een uitspraak uit de jaren vijftig. Door velen toegeschreven aan Bernardo Trujillo. Een Amerikaans/Colombiaanse retail- en marketingexpert. Het komt erop neer dat een winkelcentrum of –gebied uitstekende parkeervoorzieningen moet kennen. Lees hier verder […]

lees verder »

[1 - 10] [11 - 20] [21 - 30] 31 - 40 [41 - 50] [51 - 60] [61 - 70] ... [ 192 ] volgende >>>