Nieuws van en over Strabo

Pagina 2 van 21.

Met méér autobezoekers méér winkelomzet: de feiten over het effect van gratis parkeren

12-03-2018 Bron: RetailTrends en SCN Door Hans van Tellingen, Jeroen Verwaaijen en Milan Caspers* Parkeren. Een van de meest beladen onderwerpen in de retail. Dat bleek al in augustus 2014, toen wij een artikel publiceerden over de relatie tussen winkelbezoek en parkeren. Er […]

lees verder »

Online winkelen kost super winst

03-03-2018 Bron: Dagblad van het Noorden Lees hier het interview met Hans van Tellingen in het Daglbad van het Noorden en hier in de Leeuwarder Courant. […]

lees verder »

Interview Hans van Tellingen door RTL Z

28-02-2018 Bron: RTL Z Lees hier het interview met Hans van Tellingen door Loes Essers van RTL Z. […]

lees verder »

Artikel in RetailTrends over de Markthal

15-02-2018 Bron: RetailTrends Artikel in RetailTrends over de Markthal. De feiten van Strabo versus de wensen van de oorspronkelijke ontwikkelaar. Lees het hier. […]

lees verder »

Het einde van de online supermarkt

14-02-2018 Bron: SCN Velen voorspelden het einde van de winkels. Dat bleek niet uit te komen. Niet voor kledingwinkels. Niet voor schoenenwinkels. En niet voor heel veel andere winkels. Deze winkels, in de fysieke variant, gaan juist een grote bloeiperiode tegemoet. Maar […]

lees verder »

PERSBERICHT

11-01-2018 PERSBERICHT: - Aandeel online supermarktomzet blijft zeer bescheiden (1,6%) - Het onlineaandeel van de supermarktomzet groeit steeds trager (jaarlijkse groei was 0,5% en is nu 0,3%). - De groei van de omzet van fysieke supermarkten is daarmee 2 x zo groot als de […]

lees verder »

Vacature junior projectleider.

05-01-2018 Wij zoeken een junior projectleider. Klik hier om de vacature te zien. […]

lees verder »

Interview op Vers Beton met Hans van Tellingen

04-01-2018 Als voorproefje op het boek Anders nog iets? legden we onderzoeker, realist en optimist Hans van Tellingen en rijtje doemgedachten op winkelgebied voor. Om keihard ongelijk te krijgen. “De markthal is juist woest succesvol. Zelfs de Koopgoot profiteert ervan.” Lees hier verder. […]

lees verder »

Blurring: Hoe meer, hoe beter

21-12-2017 'Blurring'. Een jeukwoord. We geven het toe. Zou je het niet beter 'menging' kunnen noemen? Of gebruiken we de - in Rotterdam gebruikte - term 'blending'? Of misschien zou het 'Hutspot' moeten heten? Naar de gelijknamige winkel en horeca-uitspanning? Ach, […]

lees verder »

Verslag bijeenkomst in Nijkerk over autoluw maken centrum

07-12-2017 Twee vragen stonden centraal in De Schakel op een avond georganiseerd door ondernemers, die grote moeite met de parkeerplannen hebben 1. Waarom moet het bovengronds parkeren (“maaiveld parkeren) bijna helemaal verdwijnen 2. Waarom geen proef met parkeerschijf Lees hier het verslag. […]

lees verder »

[1 - 10] 11 - 20 [21 - 30] [31 - 40] [41 - 50] ... [ 207 ] volgende >>>