Face to face ondernemersonderzoek

Een ondernemersonderzoek wordt vaak gecombineerd met een lopend passantenonderzoek. Dat is goed voor de respons en voor het verkrijgen van een totaalbeeld. Ook lopen de kosten op deze wijze niet uit de pas. De fieldmanager, altijd een ervaren en representatief persoon, is degene die bij de ondernemers langsgaat. Hij neemt ter plekke de enquête af, haalt later de enquête op of zorgt ervoor dat de ondernemers de enquête opsturen.

Onze persoonlijke benadering leidt tot een extreem hoge respons van 80 tot zelfs wel 100%. De ondernemer kan zijn verhaal kwijt aan een relatieve buitenstaander en maakt daar veelal gretig gebruik van. Zo weten eigenaar en beheerder ook echt hoe de ondernemers ervoor staan. Deze kennis is essentieel voor het goed managen van het winkelcentrum.

Direct naar:

Gesprek met adviseur Bestel brochure Stel een vraag
onderzoek & advies veldwerk databases

Onze Veldwerkdiensten:

Strabo
English
Werkterrein > Winkelen > Veldwerk > Face to face ondernemersonderzoek